[masterslider id=”1″]

.

[one_third][button] Generalitati[/button]

Perioada varstei 3-6 ani vine cu noi provocari, este o perioadă a descoperirii, în care copilul este deosebit de activ, doritor de independență și experiențe noi, iar grădinița oferă acestuia un mediu educațional interactiv, în care să-și dezvolte limbajul, gândirea, memoria, imaginația și creativitatea.

La această vârstă se observă o evoluție a personalității copilului în direcția dobândirii unei conștiințe de sine și o mai mare adaptare la mediile sociale în care trăiește.

Gradinita pune accentul pe verbalizarea stărilor emoţionale şi stabilirea unui limbaj corect din punct de vedere fonetic şi gramatical. Atât la nivel al gândirii logice, dar şi la nivel estetic şi creativ, este vârsta cu achiziţii deosebite care conturează profilul preşcolarului.[/one_third]

[one_third][button color=”green”] Obiective majore:[/button]

  • dezvoltarea integrală normală şi deplină a copilului, valorificîndu-se potenţialul fizic şi psihic al acestuia, respectîndu-se ritmul propriu de dezvoltare a acestuia, nevoile sale afective şi specificul activităţii sale de bază – jocul;
  • dezvoltarea capacităţii de a interacţiona cu alţi copii, cu adulţii şi mediul pentru a dobîndi cunoştinţe, deprinderi, atitudini şi conduite noi. Încurajarea explorărilor, exerciţiilor, încercărilor şi experimentărilor, ca experienţe autonome de învăţare;
  • descoperirea de către fiecare copil a propriei identităţi, a autonomiei şi dezvoltarea unei imagini de sine pozitive;
  • sprijinirea copilului în achiziţionarea de cunoştinţe, capacităţi, deprinderi şi atitudini necesare acestuia la intrarea în şcoală şi pe tot parcursul vieţii.

[/one_third]

[one_third_last][button color=”orange”] Abordare:[/button]

Abordarea noastra in lucrul cu cei mici este una activa si creativa. Programul zilnic reprezinta o imbinare eficienta si armonioasa intre perioadele de joc si cele de invatare, acestea din urma apeland si ele insa la imaginatia si latura ludica a copiilor.

Ansamblul activitatilor pe care le desfasuram cu copiii urmareste punctele esentiale si obligatorii in procesul educativ al prescolarilor. Acestea sunt:

–   Comunicare, limba si limbaj;

–   Dezvoltare socio-emotionala;

–   Gandire logico-matematica;

–   Dezvoltare fizica;

–   Dezvoltarea creativitatii;

–   Stiinta.

[/one_third_last]

ChicMarie-Logo (3)

Leave a Reply

Your email address will not be published.