despre-noi
[box]

Motto: Invatati copilul sa viseze, motivati-l sa incerce, cultivati-i increderea in propriile-i forte, dati-i aripi, iar apoi lasati-l singur sa zboare! Visele mari prind aripi de la varste mici!

[/box]

[one_third]
[button color=”green”] Cresa Gradinita &After School[/button]
logo300px

Este o gradinta noua, cu personal specializat, cu multa experienta in lucrul cu copiii. Venim in intampinarea parintilor cu o abordare noua a curriculumului, cu utilizarea unor metode diverse de lucru, care sa stimuleze dezvoltarea armonioasa a personalitatii copilului. Punem mult suflet in ceea ce facem, constienti fiind ca sufletele se modeleaza cu suflet!
[button color=”pink”] Viziunea noastra:[/button]

  • Copilaria timpurie reprezinta cea mai importanta perioada din viata copilului, intrucat este marcata de momente cruciale pentru succesul sau de mai tarziu, la scoala si in viata. Interventia adultului asupra copilului in aceasta perioada este fundamentala.
  • Copilul este autorul propriei lui invatari. Sursa invatarii lui o constituie diversitatea experientelor(cognitive, sociale, emotionale, fizice), experiente pe care copilul le traieste, le experimenteaza.
  • Copilaria este o etapa fundamentala in formarea individului, cu accente proprii si specifice.

[/one_third]

[two_third_last]

[one_half]
[button] Misiunea noastra[/button]
grupa-mica-web

  • Sa cream cat mai multe contexte experientiale la care copilul sa participe, sprijinind astfel integrarea achizitiilor de diferite tipuri dobandite de copil;
  • Sa incurajam trebuintele naturale ale copilului de explorare, de experimentare, curiozitatea, dorinta de a comunica si de a relationa;
  • Sa determinam interactiune intre copil si educator, intre cele doua parti active, implicate in procesul instructiv-educativ;
  • Copilul sa fie tratat ca si subiect activ in procesul de formare al propriei personalitati.

[/one_half]

[one_half_last]
[button color=”orange”] Principii care ne calauzesc:[/button]
misiunea

  • Principiul educatiei centrate pe copil (respectarea si valorizarea unicitatii copilului, a nevoilor, trebuintelor si caracteristicilor acestuia)
  • Principiul respectarii drepturilor copilului (dreptul la educatie, dreptul la liberă exprimare etc.)
  • Principiul invatarii active (crearea de experiente de invatare in care copilul este autorul propriei invatari)
  • Principiul dezvoltarii integrate (printr-o abordare integrata a activitatilor, transdisciplinara)
  • Principiul interculturalitatii (cunoasterea, recunoasterea si respectarea valorilor nationale si ale celorlalte etnii)
  • Principiul echitatii si nondiscriminarii (asigurarea in egala masura a oportunitatilor de dezvoltare tuturor copiilor, indiferent de sex, etnie, religie sau statut socioeconomic)
  • Principiul educatiei ca interactiune dintre educatori şi copilul educat (dependenta rezultatelor educatiei de ambele parti participante in proces, de individualitatea copilului, cat si de personalitatea educatorului/parintelui)

[/one_half_last]

[/two_third_last]

Leave a Reply

Your email address will not be published.