TOTI OAMENII MARI AU FOST MAI INTAI COPII, DAR PUTINI DINTRE EI ISI MAI ADUC AMINTE – Antoine de Saint Exupery

O grădiniță sănătoasă este cea în care se pune accentul pe cooperare și colaborare, pe dorința intrinsecă de a primi și de a dărui.

Inca de la infiintare ne-am dorit sa venim in intampinarea parintilor cu o abordare noua a curriculumului, cu utilizarea unor metode diverse de lucru, care sa stimuleze dezvoltarea armonioasa a personalitatii copilului. Punem mult suflet in ceea ce facem, constienti fiind ca sufletele se modeleaza cu suflet!

Grădiniţa noastră aplică în mod creativ şi adaptat Curriculum naţional completat de o paletă importantă, diversă de activităţi extracurriculare ceea ce asigură un echilibru benefic între educaţia formală şi cea nonformală. Aplicarea unui Curriculum echilibrat, relevant, diferenţiat asigură şanse egale în educaţie, progres şi continuitate. Metodele de predare-învăţare, evaluare utilizate de noi sunt activizante, creative, diferenţiate, moderne.

Învăţăm împreună să fim veseli, încrezători, creativi, să gândim pozitiv, să ne exprimăm opiniile, învăţam că uneori putem şi greşi.

Copilul tău va beneficia de influenţe educaţionale de calitate într-un mediu structurat, securizant stimulativ, dinamic ce-i va asigura un confort psihic şi un start bun în pregătirea lui pentru şcoală şi pentru viaţă. O echipă determinată ce deţine expertiza în domeniul educaţional va fi zi de zi alaturi de copilul tau pe drumul lui în a se descoperi pe sine şi a descoperi lumea.

Ca practicieni ştim că un mediul armonios îi oferă copilului încredere îl deschide spre noi experienţe îi asigură adaptarea la noul context. Noi îi oferim sprijin să se perceapă ca persoană unică, să-şi descopere punctele tari şi pe cele slabe în mod realist. Mediul bine structurat şi activităţile propuse de noi sau de el îl va canaliza să-şi valorizeze punctele ţări, să fie creativ şi adaptabil, deschis la nou, empatic şi sociabil. Reuşitele îi vor mobiliza energia şi-i vor modela caracterul.

Gradinita Rita Veverita este o unitate de invatamant distincta si de perspectiva in invatamantul romanesc. Prin statutul si natura sa, ea promoveaza in mod deliberat, consimtit si declarat, valori, drepturi si libertati general umane, cum ar fi: respectul individului si al individualitatii, dreptul la sanse egale si la proprietate intelectuala, libertatea cunoasterii, a gandirii si a exprimarii, dreptul la asociere, integritatea, bunatatea, perseverenta, respectul, responsabilitatea, autodisciplina.

Consideram ca aceste principii constituie un fundament moral solid pentru indeplinirea misiunii gradinitei noastre, aceea de a pune la dispozitia comunitatii oportunitati de educatie si instruire de inalta calitate, care sa genereze un mediu favorabil dezvoltarii copiilor.

Gradinita Rita Veverita  a fost infiintata in anul 2016, fiind autorizata in anul 2016 prin OM nr. 5843/28.11.2016.

Cladire conceputa pe un nivel, dispunerea grupelor fiind cu acces intrare/iesire separat, lucru esential mai ales in actualul context pandemic si nu numai,  ofera copiilor mediul de care au nevoie, spatii educationale interactive, locuri de joaca si relaxare, dormitoare si grupuri sanitare pentru fiecare grupa de copii, sali de mese separate.  Dotari speciale: cabinet medical autorizat DSPpardoseli antiseptice speciale pentru grădinița, lămpi bactericide.

Salile de grupe sunt dotate cu mobilier modern, jucarii, carti, materiale didactice si echipamente de joaca si invatare conform particularitatilor de varsta si standardelor educationale, conectate la internet, asigura o atmosfera relexanta de invatare.

Gradinita dispune de o curte  exterioara  foarte generoasa având 1600 mp ( unul dintre cele mai mari locuri de joaca privat detinut de o gradinita din Bucuresti) prevazuta cu o larga diversitate de materiale si aparate de joaca ofera posibilitatea ca zilnic, indiferent de anotimp , copiii să-și petreacă o buna parte din timp in aer liber.

Locul de joaca este împrejmuit in totalitate de vegetatie, copaci  si gard de 2 m. Accesul in interior se face pe baza de porti cu  telecomanda si este impartit astfel: zona de joaca cu gazon, zona de joaca cu tartan si mobilier special, platforma betonata, scena pentru spectacole, gradina de legume, spațiu pentru joaca in nisip/pamant.

Siguranta si protectie – Supraveghere video a tuturor spatiilor din gradinita,  asigura conducerii contactul permanent cu activitatea din gradinita.

Corp profesoral dedicat, cu studii de specialitate, o echipa ce se implica activ si responsabil in formarea si educarea prescolarilor.

Consilierea saptamanala si rapoartele lunare pentru parinti – contactul permanent cu parintii si informarea saptamanala privind activitatea fiecarei grupe de copii, progresele copiilor, modificari de conduita si atitudine urmate de intalniri individuale

Numar redus de copii in grupa: alcatuirea grupelor cu maxim 15 copii/grupa, asigura o mai buna comunicare in relatia profesor-copil si eficienta in activitatea didactica.

Personalul de ingrijire, cu experienta asigura conditiile igienice deosebite in spatiile de joaca si odihna, folosind produse de calitate, avizate de catre ministerul sănătății.

Activitati extrascolare – oferta raspunde sugestiilor si preferintelor parintilor si sunt organizate pentru a facilita copiilor contactul cu mediul extern, participarea activa si afectiva, recreerea, joaca in mijlocul naturii, vizite, excursii

Unitatea noastra promoveaza si sustine activitatile de orice fel si din toate ariile de dezvoltare ale copilului , in aer liber , copiii petrecand aproximativ 50 % din timp, in parcul gradinitei. (2-3h dimineata si 2h dupa-amiaza, atunci cand conditiile meteo ne permit).

Abordarea noastra in lucrul cu cei mici este una activa si creativa. Programul zilnic reprezinta o imbinare eficienta si armonioasa intre perioadele de joc si cele de invatare, acestea din urma apeland si ele insa la imaginatia si latura ludica a copiilor.

Bazându-ne pe vasta experienţă a echipei noastre în domeniul educaţiei şi având ca scop pregătirea copilului pentru viaţă, în cadrul activităţilor desfăşurate, vom urmări permanent dezvoltarea motivaţiei pentru cunoaştere, cultivarea independenţei gândirii, a spontaneităţii, a creativităţii şi a încrederii în forţele proprii.

Calitatea în învăţământ constă din:

  • climat educaţional motivant;
  • resurse materiale
  • personal didactic calificat şi cu experienţă, in formare continua;
  • profesor de limba engleză;
  • psiholog
  • ofertă educaţională diversificată (club de lectură, club de cultură generală, de arte, de teatru, de vizionarea unor filme artistice/documentare, plimbări în aer liber, excursii, tabere, vizionări spectacole);
  • asistentă medicală şi medic specialist în cadrul instituţiei;
  • meniu sănătos, elaborat de medicul specialist în funcţie de necesităţile copiilor ;
  • permanentă colaborare cu părinţii;
  • activitate instructiv-educativă de calitate;
  • bază materială atractivă şi performantă;
  • imobil spaţios şi modern, dotat cu săli adecvate pentru activităţile desfăşurate (săli de clasă, Sali de masa, parc de 1600mp);

Programul educaţional al grădiniţei este în conformitate cu normele metodologice ale Ministerului Educaţiei şi Cercetării şi cuprinde:

  • Domeniul estetic şi creativ – muzică, activităţi artistico-plastice, dramă, euritmie;
  • Domeniul om şi societate – capacitatea de relaţionare, de socializare şi de dezvoltare emoţională;
  • Domeniul limbă şi comunicare – dezvoltarea comunicării, a abilităţii de a descifra mesajul, de iniţiere în universul literar.
  • Domeniul ştiinţe – domeniul matematic prin intermediul experienţelor practice, a jocurilor dirijate cu materiale, înţelegerea naturii prin observări, experimente, prin lucrări practice;
  • Domeniul psiho-motric – coordonarea şi controlul mişcărilor corporale, mobilitatea generală şi rezistenţa fizică, abilităţi motorii şi de manipulare de fineţe.