Gradinita 3-6 ani
Perioada varstei 3-6 ani vine cu noi provocari, este o perioadă a descoperirii, în care copilul este deosebit de activ, doritor de independență și experiențe noi, iar grădinița oferă acestuia un mediu educațional interactiv, în care să-și dezvolte limbajul, gândirea, memoria, imaginația și creativitatea. La această vârstă se observă o evoluție a personalității copilului în direcția dobândirii unei conștiințe de sine și o mai mare adaptare la mediile sociale în care trăiește.
Gradinita pune accentul pe verbalizarea stărilor emoţionale şi stabilirea unui limbaj corect din punct de vedere fonetic şi gramatical. Atât la nivel al gândirii logice, dar şi la nivel estetic şi creativ, este vârsta cu achiziţii deosebite care conturează profilul preşcolarului.
Tinand seama de toate aceste schimbari din viata copiilor la aceasta varsta, in abordarea curriculumului am stabilit urmatoarele obiective majore:
- dezvoltarea integrală normală şi deplină a copilului, valorificîndu-se potenţialul fizic şi psihic al acestuia, respectîndu-se ritmul propriu de dezvoltare a acestuia, nevoile sale afective şi specificul activităţii sale de bază – jocul;
- dezvoltarea capacităţii de a interacţiona cu alţi copii, cu adulţii şi mediul pentru a dobîndi cunoştinţe, deprinderi, atitudini şi conduite noi. Încurajarea explorărilor, exerciţiilor, încercărilor şi experimentărilor, ca experienţe autonome de învăţare;
- descoperirea de către fiecare copil a propriei identităţi, a autonomiei şi dezvoltarea unei imagini de sine pozitive;
- sprijinirea copilului în achiziţionarea de cunoştinţe, capacităţi, deprinderi şi atitudini necesare acestuia la intrarea în şcoală şi pe tot parcursul vieţii.
Abordarea noastra in lucrul cu cei mici este una activa si creativa. Programul zilnic reprezinta o imbinare eficienta si armonioasa intre perioadele de joc si cele de invatare, acestea din urma apeland si ele insa la imaginatia si latura ludica a copiilor.
Ansamblul activitatilor pe care le desfasuram cu copiii urmareste punctele esentiale si obligatorii in procesul educativ al prescolarilor. Acestea sunt:
– Comunicare, limba si limbaj;
– Dezvoltare socio-emotionala;
– Gandire logico-matematica;
– Dezvoltare fizica;
– Dezvoltarea creativitatii;
– Stiinta.
Copiii sunt monitorizati, atat in cadrul activitatilor comune de invatare, cat si in perioadele de joc si recreere. Acordam fiecarui copil in parte o atentie speciala, il observam si suntem intr-o permanenta relatie de comunicare cu el, tocmai pentru a putea lucra apoi in functie de necesitati, inclinatii si potential. Se intocmesc fise de evaluare saptamanale, care urmaresc evolutia copiilor la toate nivelele mai sus mentionate. Toate informatiile sunt aduse regulat la cunostinta parintilor, intr-o maniera obiectiva, impartiala si argumentata.
Oferta educationala:
Program I 08:00 – 13:00(fara masa de pranz) – 850 lei
Program II 08:00 – 13:30(cu masa de pranz) – 1 000 lei
Program III 08:00 – 16:00 – 1 250 lei
Program IV 08:00 – 18:30 – 1 350 lei
Programul zilnic:
08:00 – 09:00 Jocuri si activitati la libera alegere
09:00 – 09:30 Micul dejun/Rutine
09:30 – 11:00 Activitati de invatare
11:00 – 11:15 Gustare fructe/Rutine
11:30 – 12:30 Activitati de invatare
13:00 – 13:30 Masa de pranz/Rutine
14:00 – 16:00 Program somn/Rutine
16:00 – 16:30 Gustare/Rutine
16:30 – 17:30 Activitati de consolidare
17:30 – 18:30 Jocuri si activitati la libera alegere
18:30 Preluarea copiilor
Activitati incluse:
– activitatile de invatare desfasurate zilnic la grupa
– limba engleza – zilnic
– program special de muzica si miscare – 1 data/saptamana
– curs dans – 1 data/saptamana
Activitati optionale:
– Inot 4 sedinte/luna – 200 lei
– Limba germana 4 sedinte/luna – 100 lei
– Art & Crafts 4 sedinte/luna – 120 lei
– Curs Mind Lab 4 sedinte/luna – 120 lei