Gradinita & After School Rita Veverita este o gradinta noua, cu personal specializat, cu multa experienta in lucrul cu copiii. Venim in intampinarea parintilor cu o abordare noua a curriculumului, cu utilizarea unor metode diverse de lucru, care sa stimuleze dezvoltarea armonioasa a personalitatii copilului. Punem mult suflet in ceea ce facem, constienti fiind ca sufletele se modeleaza cu suflet!

Motto:

Invatati copilul sa viseze, motivati-l sa incerce, cultivati-i increderea in propriile-i forte, dati-i aripi, iar apoi lasati-l singur sa zboare! Visele mari prind aripi de la varste mici!

Viziunea noastra:

– Copilaria timpurie reprezinta cea mai importanta perioada din viata copilului, intrucat

este marcata de momente cruciale pentru succesul sau de mai tarziu, la scoala si in viata.

Interventia adultului asupra copilului in aceasta perioada este fundamentala.

– Copilul este autorul propriei lui invatari. Sursa invatarii lui o constituie diversitatea

experientelor(cognitive, sociale, emotionale, fizice), experiente pe care copilul le traieste, le

experimenteaza.

– Copilaria este o etapa fundamentala in formarea individului, cu accente proprii si specifice.

Misiunea noastra:

– Sa cream cat mai multe contexte experientiale la care copilul sa participe, sprijinind astfel

integrarea achizitiilor de diferite tipuri dobandite de copil;

– Sa incurajam trebuintele naturale ale copilului de explorare, de experimentare, curiozitatea,

dorinta de a comunica si de a relationa;

– Sa determinam interactiune intre copil si educator, intre cele doua parti active, implicate in

procesul instructiv-educativ;

– Copilul sa fie tratat ca si subiect activ in procesul de formare al propriei personalitati.

Principii care ne calauzesc:

• Principiul educatiei centrate pe copil (respectarea si valorizarea unicitatii copilului, a nevoilor,

trebuintelor si caracteristicilor acestuia).

• Principiul respectarii drepturilor copilului (dreptul la educatie, dreptul la liberă exprimare etc.).

• Principiul invatarii active (crearea de experiente de invatare in care copilul este autorul propriei

invatari).

• Principiul dezvoltarii integrate (printr-o abordare integrata a activitatilor, transdisciplinara).

• Principiul interculturalitatii (cunoasterea, recunoasterea si respectarea valorilor nationale si ale

celorlalte etnii).

• Principiul echitatii si nondiscriminarii (asigurarea in egala masura a oportunitatilor de

dezvoltare tuturor copiilor, indiferent de sex, etnie, religie sau statut socioeconomic).

• Principiul educatiei ca interactiune dintre educatori şi copilul educat (dependenta rezultatelor

educatiei de ambele parti participante in proces, de individualitatea copilului, cat si de personalitatea

educatorului/parintelui).